#

İnternet Reklamcılığı

Eskiden reklam vermediğinizde de iş akışınız devam ediyor ve çok kaybınız olmuyordu. Reklam vermesenizde olurdu.

Bugün ise reklam vermenin daha iyi olacağının herkes farkında. Büyük işletmeler reklamları için hatırı sayılır oranda bütçe ayırabiliyor. Küçük ve orta ölçekli işletmeler ise tereddüt etmekten vazgeçip reklamın masraf değil yatırım olduğunun farkına varmaya başladılar.

Sektör çalışanı olarak "acaba hangi platformda reklam verilmeli?" sorusuna çok net bir cevabımın olması kaçınılmaz. Çünkü hem günlük hayatımızdaki alışveriş alışkanlıklarımızı gözlemleyip hem de internet ortamında verilen reklamların geri dönüşlerine istatistiksel olarak tanıklık edebiliyorum.

Dün ve bugün kıyaslandığında işletmelerin reklam anlayışları kıyaslandığında yarını tahmin etmek çok zor olmuyor. Evet, yakın gelecekte internette yer edinmekte geç kalanların veya bu potansiyelden pay almak için reklam vermeyenlerin pişmanlıklarını daha fazla gözlemleyeceğiz.

rexa ®, 2009 yılından beri web tasarım ve internet reklamcılığı hizmetleri ile müşterilerinin satışlarını arttırması için çalışıyor.

Bize Ulaşın